royevy

Alla inlägg under mars 2012

Av Ronja & Evelina - 30 mars 2012 13:29

Jag skulle varit med Evy i dag men blev sjuk i natt...Eller jag har jätte ont i huvudet och fick inte sova någonting i natt     det är så typiskt mig asså för jag blir ALLTID sjuk innan ngt roligt ska hända. Fick precis se designen som Evy gjort så himla bra att jag tycker hon ska profitionel bloggdesigner. 

Får väl se vad som händer senare men nu ska jag gå och äta lite lunch, chiao!







 


//Roy  

Av Ronja & Evelina - 30 mars 2012 00:29

Nu har jag fixat designen. Finally. Haha gjorde typ bloggen idag. Eller tja igår för klockan är typ halv ett. Undra om jag inte borde somna nu. För länge sen. Ville bara säga bloggen är fixat. Design mässigt. Nu gäller de bara jag och Ronja håller bloggningen uppe. BTw. till RONJA roy bilden finns i arkivet. Ladda upp den som miniatyr. 


Har tagit mig tid fast den är "slarv" gjord. Då datan inte ville få alla mina program och sidor o funka använde jag bara ett. Men de får FAKTISKT duga. Om ni känner för de (säg ja, ja, ja) så kolla in vår presentation... Då kanske en hemslis dyker upp. (Eller så driver jag bara med er.). Tja ni får väl se efter då. Tja ni måste väl se efter då.


Får väl bjuda på mig då. Gonatt nu ska jag sova så jag kanske kommer i tid om jag ska träffa Roy imorgon eller idag. De blir så krongligt när de är typ natt men ändå idag då klockan är ny dag. Säg ni fattar mig. Bara gör de :)


   

Av Ronja & Evelina - 29 mars 2012 16:11

Precis efter att vi skrivit klart första inlägget gick Evy ut i köket för att se vad vi kunde äte, sen hörde jag; kras..Splatt..JÄVLAR..JÄVLAR! Och vet ni vad?.. Hon tappade två ägg i golvet så det blir väl äggröra till middag ;)

cho!

Av Ronja & Evelina - 29 mars 2012 15:53

Hej, hej!! Nu har jag(Ronja) och Eve...Eller Evy som hon nu kommer att kallas startat en ny blogg tsm! Det tog ett tag att få i årdning allt eftersom vi inte kunde komma överräns om vem som skulle bästemma vad XD  För er som inte kollat in min förra blogg eller Evys nuvarande andra blogg så har vi känt varandra ett tag. Nu har jag lagt ner min förra för jag är inte så duktig på att uppdatera så Evy ställde upp och delade en med mig.  Love u girl<3


Halloj alla gammla gubbar och tanter ( skoja) Det är Evelina aka Evy som skriver. Ikväll ska jag och Ronja aka Roy på en konser. Vet inte riktigt vad för nån. Men vem vill inte med henne? :) Hur som helst chao!  

Tidigare månad - Senare månad

Roy Who

Namn: Ronja Bråhn

Född: 17 Januari 1997 (15 år)

Status: Singel

Bor: Oskarshamn, Småland

 

 

 

Evy Who

Namn: Evelina Karlsson

Född: 20 Maj 1997 (15 år)

Status: Singel

Bor: Luleå, Norrbotten

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Find Madeleine Campaign

 

Madeleine blev 2007 från en semester ort kidnappad när hon låg och sov. Alla spår utav henne uppskattas. Har du någon information ring  + 44 207 321 9251 . Inga spår är i onödan. 

Hon har ett specielt kännetecken hennes öga.

 

Detta är något som inte kommer at växa bort. Så ser du detta. Tveka inte.

Läs mer här

&copy;Texten av Evelina. 

 

Roys länkar

Evys länkar

Designen

Hela designen är gjord utav Evy. Det är Copyright på hela designen. Om du vill ha en gratis gå in här.


Ovido - Quiz & Flashcards