royevy

Alla inlägg under maj 2012

Av Ronja & Evelina - 28 maj 2012 16:32

Håller på plugga till ett omprov i..Kan ni gissa i vad? 


 

E

Av Ronja & Evelina - 24 maj 2012 21:19

Har ni hört talas om ris och ros? Ris är när något är dåligt eller kan förbättras medans Ros är något bra. Tänkte att jag skulle köra lite RR när jag har tid och lust ;)


Dagens Ris och Ros:

Ros- Jag kan äntligen med all säkerhet läsa en karta 

Ris- Det spelar ingen roll om du kan läsa en karta om du tar med dig FEL karta XD 

( kan också räknas som dagens tabbe ) 


       

//Roy

Av Ronja & Evelina - 23 maj 2012 19:10

I går hade vi på skolan restdag, då man jobbar ikapp prov och läxor. Hade två prov och sen blev det en slapp dag  

Läste i nästan en och en halv timme sen snackade jag lite skit me tjejerna så att dom inte fick något gjort   

På söndag ska jag få "jobba" på ett caffe´ och jag får full lön!! Jag ska bara hoppa in för dagen och sälja lite glass och paj men men man tar vad man får XD


Offrena för mitt pladrande   

 



   Lite random saker jag tog kort på för att jag var uttråkad


 











 

      

Vi hörs //Roy     

Av Ronja & Evelina - 15 maj 2012 18:47

Halloj! 

Jag har ju lovat lite bilder från modell för en dag så kommer dom<3 enjoy  

 

Jag<3


 

Jag och syrran<3











   

Av Ronja & Evelina - 13 maj 2012 14:24

Jag Evy bloggade. Orkar inte heller blogga så mycket just nu. Alltså nu på minuten. Så ska bara snabbt berätta hur de ligger till:


Jag har praoat på dagis.

Jag har blivit sjuk

Jag har fått hosta

Jag har fått mer hosta

Snart ska vi tydligen gå till vårdcentralen om jag fortsätter

Jag spryr av hostan. 

Mamma har läst och tror att jag har svampinfektion i halsen

Tilda har läst tror jag har nån könssjukdom (!)

Jag mår pyton


Det var nog allt. Eller tja, men nu vet ni lite mer. Btw. OM EXAKT EN VECKA FYLLER JAG ÅR!!! 


JAG...IDAG...tror inte ni ser för solen lyser. Btw. Äntligen har de slutat snöa!!!


   

Av Ronja & Evelina - 11 maj 2012 20:13

Jag längtar till söndag såååå mycket! Jag ska komfimera mig !! I morgon ska jag få min komfirmationspresent av syrran, jag ska gå på modell för en dag! Aaahh!! Det ska bli askul !! Är skitnervös för på söndag och när jag blir nervös blir jag lite...  Ja..Konstig helt enkelt. Ska självklart lägga upp lite bilder sen men nu måste jag göra lite läxor  

Har både matte och so som ska vara klara på måndag.

Vi hörs


//Roy  

Roy Who

Namn: Ronja Bråhn

Född: 17 Januari 1997 (15 år)

Status: Singel

Bor: Oskarshamn, Småland

 

 

 

Evy Who

Namn: Evelina Karlsson

Född: 20 Maj 1997 (15 år)

Status: Singel

Bor: Luleå, Norrbotten

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Find Madeleine Campaign

 

Madeleine blev 2007 från en semester ort kidnappad när hon låg och sov. Alla spår utav henne uppskattas. Har du någon information ring  + 44 207 321 9251 . Inga spår är i onödan. 

Hon har ett specielt kännetecken hennes öga.

 

Detta är något som inte kommer at växa bort. Så ser du detta. Tveka inte.

Läs mer här

&copy;Texten av Evelina. 

 

Roys länkar

Evys länkar

Designen

Hela designen är gjord utav Evy. Det är Copyright på hela designen. Om du vill ha en gratis gå in här.


Ovido - Quiz & Flashcards