royevy

Alla inlägg under juni 2012

Av Ronja & Evelina - 30 juni 2012 23:13

Halloj alla läsare!

Är hos bästa kussen Sandra just nu, vi har precis sett på en skräckfilm och tar en paus nu innan vi ser en till   Har laddat upp med godis, chips, läsk och salta pinnar. Här ska det tjockas, mitt nya verb btw.

Vi hörs

 

Av Ronja & Evelina - 27 juni 2012 14:10

Eve här :)


Såg inlägget från Ronja. Kul du gillade den. Tänkte testa något nytt ;)


Men det jag egentligen ville säga var. Kolla i menyn om 10 minuter. Där finns nya länkar då. :)


Kram


 

Av Ronja & Evelina - 26 juni 2012 20:25

Halloj alla läsare (om det nu är någon som läser :S) 

Jag har nog alltid tyckt att orange är fult men designen på bloggen blev as-snygg!! Bra jobbat Eve  

Nu har jag också startat upp en ny blogg som heter movies4you.bloggplatsen.se  Jag har tyvärr glömt hur man länkar    så jag får be Evelina visa mig hur man gör. Ni viste väl om att Eve gör egne designer? Det är bara att skicka komentar till henne med en beskrivning av hur ni vill att den ska se ut så fixar hon det.

 

 

Av Ronja & Evelina - 26 juni 2012 03:11

snälla uppdatera iallafall i mini. tack. råka bli lite fel


 

Av Ronja & Evelina - 26 juni 2012 03:05

känns väldigt meningsfullt att jag sitter 3 på natten och fixar designen. inte. kan bara inte sova. sorry ronja för färgtemat. vet att du verkade lite skeptiskt till oragne gult...sorry...hoppas de går igenom iallafall. annars kan jag fixa ny :)


jag har till och med gjort skyltar. ronja. men nu kan du uppdatera i normal storlek. för jag har gjort rätt storlek nu. kram


 

Av Ronja & Evelina - 26 juni 2012 01:08

Halloj våra icke existerande läsare!


Om designen kommer se lite skum ut är de för jag håller på att fixa den.


 

Av Ronja & Evelina - 20 juni 2012 23:36

Tja Alla läsare!

Nu sitter jag och Evy här och nördar lite (mycke) framför datan. Har suttit här ett tag och börjar bli lite sega. Evy visade mig "min skylt" , ni vet en som hon alltid avslutar sina inlägg med. Tydligen hade hon gjort den för ett bra tag sen (typ tre månader sen) det visar ju hur uppmärksam jag är   


Vi hörs<3

   

Av Ronja & Evelina - 20 juni 2012 19:35

Hejsan svejsan bananare!

Nu är jag hos Roy!! Ska sova hos henne!!! :D Vi har badat idag och massa annat. Dålig bloggare som jag är (blivit) så avslutar jag detta inlägg nu. Ciao!!!


 

Roy Who

Namn: Ronja Bråhn

Född: 17 Januari 1997 (15 år)

Status: Singel

Bor: Oskarshamn, Småland

 

 

 

Evy Who

Namn: Evelina Karlsson

Född: 20 Maj 1997 (15 år)

Status: Singel

Bor: Luleå, Norrbotten

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Find Madeleine Campaign

 

Madeleine blev 2007 från en semester ort kidnappad när hon låg och sov. Alla spår utav henne uppskattas. Har du någon information ring  + 44 207 321 9251 . Inga spår är i onödan. 

Hon har ett specielt kännetecken hennes öga.

 

Detta är något som inte kommer at växa bort. Så ser du detta. Tveka inte.

Läs mer här

&copy;Texten av Evelina. 

 

Roys länkar

Evys länkar

Designen

Hela designen är gjord utav Evy. Det är Copyright på hela designen. Om du vill ha en gratis gå in här.


Ovido - Quiz & Flashcards