royevy

Alla inlägg under juni 2012

Av Ronja & Evelina - 6 juni 2012 20:19

Halloj!

Blir bara ett kort inlägg nu men man måste ju fira nationaldagen eller hur   Det har varit en slapp dag i dag. Jag har åkt mc i tre timmar sen grillade vi, till efterrätt blev det lite jordgubbar med glass   och nu sitter jag här framför datorn och tar det lugnt. Bara resten av den här veckan och sen nästa vecka kvar i skolan sen blir det sommarlov!!

Ha det gutt!                                                                                

     


//Roy    

Av Ronja & Evelina - 4 juni 2012 21:01

Dagens R&R

Ris- Skulle sjunga på en konsert i dag men glömde texten och började sjunga på fel vers   slutade med att en kompis fick rädda mig.

Ros- Efter mitt STORA misslyckande fortsatte jag och mina kompisar med konserten och hade vansinnigt kul  


   

//Roy  

Av Ronja & Evelina - 1 juni 2012 15:36

Hejsan alla läsare! 

Jag lever i en mardröm just nu   Min mobil har slut på batteri och min laddare har gått och gömt sig. Jag har inte haft min mobil på hela veckan så jag har inte en aning om ngn har försökt få tag i mig. Förutom det har allt varit bra. Jag klarade ett omprov så att jag kan få betyg i religon, jag klarade matteprovet så där blir det inget omprov och i dag fick jag reda på att jag klarat av fysikprovet som jag var helt säker på att jag skulle misslyckas med. Jag har också hunnit med att vara med en kompis för en gångs skull  .



Dagens R & R:

 Ros- Jag slipper laga maten ikväll ^^

 Ris- En klasskompis fick en frisbee mellan benen( jag kunde känna hans smärta XO )


//Roy  

Roy Who

Namn: Ronja Bråhn

Född: 17 Januari 1997 (15 år)

Status: Singel

Bor: Oskarshamn, Småland

 

 

 

Evy Who

Namn: Evelina Karlsson

Född: 20 Maj 1997 (15 år)

Status: Singel

Bor: Luleå, Norrbotten

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Find Madeleine Campaign

 

Madeleine blev 2007 från en semester ort kidnappad när hon låg och sov. Alla spår utav henne uppskattas. Har du någon information ring  + 44 207 321 9251 . Inga spår är i onödan. 

Hon har ett specielt kännetecken hennes öga.

 

Detta är något som inte kommer at växa bort. Så ser du detta. Tveka inte.

Läs mer här

©Texten av Evelina. 

 

Roys länkar

Evys länkar

Designen

Hela designen är gjord utav Evy. Det är Copyright på hela designen. Om du vill ha en gratis gå in här.


Ovido - Quiz & Flashcards