royevy

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ronja & Evelina - 1 oktober 2012 18:40

Tjosan allihop!

Jag tar just nu hand om ett lite udda djur som jag själv kallar för husdjur men min kusin håller inte med om det    Då började jag fundera...Var går gränsen för husdjur? finns det en gräns för när man kalla ett djur husdjur? Jag menar visst en katt eller en hund, dom är självklart husdjur men vad är det som gör dom till det? en klasskompis till mig har en minigris hemma hos sig och han kallar den för husdjur. Vissa kallar hästar och får för husdjur och vissa har ju spindlar. Kallas ett djur för husdjur när det får bo i huset? Om ni vill veta vilket djur jag har hand om nu så gå in på min personliga blogg och läs inlägget "yolo"

P.S Yolo är inte namnet på djuret    

Tidigare månad - Senare månad

Roy Who

Namn: Ronja Bråhn

Född: 17 Januari 1997 (15 år)

Status: Singel

Bor: Oskarshamn, Småland

 

 

 

Evy Who

Namn: Evelina Karlsson

Född: 20 Maj 1997 (15 år)

Status: Singel

Bor: Luleå, Norrbotten

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Find Madeleine Campaign

 

Madeleine blev 2007 från en semester ort kidnappad när hon låg och sov. Alla spår utav henne uppskattas. Har du någon information ring  + 44 207 321 9251 . Inga spår är i onödan. 

Hon har ett specielt kännetecken hennes öga.

 

Detta är något som inte kommer at växa bort. Så ser du detta. Tveka inte.

Läs mer här

©Texten av Evelina. 

 

Roys länkar

Evys länkar

Designen

Hela designen är gjord utav Evy. Det är Copyright på hela designen. Om du vill ha en gratis gå in här.


Ovido - Quiz & Flashcards