royevy

Alla inlägg under juli 2012

Av Ronja & Evelina - 26 juli 2012 17:55

Om du ska ta sådan tid så får jag blogga först. Det var vad Sandra precis sa när jag frågade hur jag skulle börja, har ju varit ett tag sedan jag bloggade sist men jag har faktiskt inte kunnat på typ en vecka eftersom jag har varit hos min moster i Nissafors. Jag hade faktiskt tillgång till en data men den var så otroligt långsam att det skulle tagit mig tre dagar att göra klart ett inlägg. I alla fall... Jag har varit där för att sy lite kläder och naturligtvis spendera lite tid med min moster. I går var jag på en dagstur i Skåne. Hihi vi åkte dit för att köpa godis ^^ Nu sitter jag och Sandra här och väntar på mat och ska snart åka till skiren(en sjö) och bada o leka med min kamera.

Vi hörs

 

Av Ronja & Evelina - 13 juli 2012 09:44

I natt har de pskat som bara den här. Trodde de var typ en bomb eller nåt.

Av Ronja & Evelina - 12 juli 2012 18:10

Halloj alla läsare! Jag har alltid velat ha en systemkamera, ni vet en med långt objektiv och så. Nu fick jag veta att pappa har haft en och att jag kunde få en...Det var inte vad jag haderäknt med. Den är GANSKA gammal om man säger så. Den har tre olika objektiv som man måste byta om du ska ta en närbild, bild på långt håll eller en bred bild??? Men den är ganska nice i alla fall ^^

Den kanske är en dinosaurie men den är min dinosaurie   


 

App

Av Ronja & Evelina - 11 juli 2012 13:37

Hej alla fina!! Evy här. Bloggar från den nya bloggappen!!!

Av Ronja & Evelina - 7 juli 2012 18:27

Tjosan!

I går kom jag hem från en tredagars camping <3 Jag har bot i tält tsm med Mathilda(aka Mappe) I tre dagar och två nätter. Det var lite trassligt att sätta upp tältet så vi fick hjälp från Mappes pappa och bror. Sen slogs vi mot insekter(mäst flugor) som fanns överallt. Mina skor har aldrig varit mer användbara än när vi mosade fluggor o spindlar med dom    Vi badade två gånger och det var ganska varmt i vattnet när man väl kommit i. Vi lagade pasta på stormkök och grillade korv över öppen brasa, hihi jag fick hälla på tändvätska ^^. När vi skulle plocka ner tältet och lyfte bort delen där vi sovit, hittade vi en padda som var STOOR och hur äcklig som hällst. Det slutade med att vi inte vågade gå in i tältet igen så vi fick ringa Mappes föreldrar    .

 

 

   

Roy Who

Namn: Ronja Bråhn

Född: 17 Januari 1997 (15 år)

Status: Singel

Bor: Oskarshamn, Småland

 

 

 

Evy Who

Namn: Evelina Karlsson

Född: 20 Maj 1997 (15 år)

Status: Singel

Bor: Luleå, Norrbotten

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Find Madeleine Campaign

 

Madeleine blev 2007 från en semester ort kidnappad när hon låg och sov. Alla spår utav henne uppskattas. Har du någon information ring  + 44 207 321 9251 . Inga spår är i onödan. 

Hon har ett specielt kännetecken hennes öga.

 

Detta är något som inte kommer at växa bort. Så ser du detta. Tveka inte.

Läs mer här

&copy;Texten av Evelina. 

 

Roys länkar

Evys länkar

Designen

Hela designen är gjord utav Evy. Det är Copyright på hela designen. Om du vill ha en gratis gå in här.


Ovido - Quiz & Flashcards